O NAS

Zgodovina Rovusa

Začetek blagovne znamke sega v leto 2005, ko je podjetje Studio Moderna opazilo tržni potencial v segmentu čiščenja z izdelki za čiščenje. To je privedlo do odeje o razvoju nove blagovne znamke Rovus, ki si je počasi utrla pot na tržišče.

Prvi izdelek, ki smo ga razvili in uvedli na tržišče, je bil eden od najbolj uspešnih izdelkov v omenjeni kategoriji – sesalnik Rovus Aqua Power. Ta tipičen izdelek za direktno prodajo po televiziji je med našimi kupci doživel odličen odziv, saj zagotavlja 99 % bolj čist in svež zrak v naših domovih. Njegova popularnost je bila upravičena, saj je bil to v tistem času eden izmed najsodobnejših sesalnikov, opremljen z vrhunskim filtracijskim sistemom in nadgrajen z več različnimi navadnimi in enim HEPA filtrom.

Poleg izboljšanja tehnologije je bil izdelek do leta 2013 nadgrajen še dvakrat, a je v tem obdobju uspel osvojiti srca mnogih kupcev, ki cenijo vse prednosti čistega doma.
Uspeh blagovne znamke Rovus je podprt z dejstvom, da smo v preteklih letih prodali več kot 7 milijonov izdelkov. Pozitivne povratne informacije, ki smo jih prejeli od naših kupcev, so pokazale na novo poslovno priložnost za nadaljnji razvoj. Prizadevali smo si zadovoljiti potrebe naših potrošnikov, saj so pričakovali in želeli inovativne, učinkovite in edinstvene izdelke, ki bi olajšali čiščenje, povečali učinkovitost in predvsem zmanjšali čas čiščenja za polovico. Z lansiranjem novega izdelka v letu 2008, parnega likalnika, je prišlo do novega področja/kategorije skupaj s popolnoma novim trendom - vertikalno parno likalno tehniko.

Naša naprednost je bila dokazana z naslednjo generacijo izdelkov Rovus, robotskimi sesalniki Smart Power, ki so predstavljali cenovno dostopnejšo različico tovrstnih sesalnikov na trgu. Nadaljnja širitev v smislu prepoznavnosti blagovne znamke se je zgodila leta 2014 z ustvarjanjem linije izdelkov, znane kot Bluepower G1. Celotna kolekcija je bila sestavljena iz visoko inovativnih izdelkov - od multiciklonskih, robotskih in električnih/ročnih sesalnikov do parnih čistilnikov in edinstvenega izdelka za čiščenje oken.

Rovus danes in v prihodnosti

Razvoj blagovne znamke in naraščajoča ponudba na trgu je bila izjemno dobro sprejeta s strani kupcev, kar je spodbudilo nadaljnjo širitev, s ponosom pa lahko v letu 2017 predstavimo več kot 50 izdelkov iz različnih kategorij.

Zato smo na podlagi pozitivnih ocen in povratnih informacij naših strank nadgradili in izboljšali našo linijo Bluepower G2, razširili ponudbo različnih izdelkov iz kolekcije Gold, ki obljublja izdelke za nego oblačil s paro. Predstavili bomo tudi nekaj inovativnih izdelkov iz našega rednega programa: od večfunkcijskih čistilnih sredstev in orodij za domača popravila do raznovrstnih izdelkov za izboljšanje doma in še kaj.

V prihodnosti si bo Rovus prizadeval ponuditi še več izdelkov iz obstoječih kategorij čiščenja, nege doma in oblačil ter izboljšanja doma. Preboj nameravamo narediti tudi na drugih področjih, kot je osebna nega, da bi v celoti zadovoljili potrebe naših potrošnikov.
V vseh teh letih Rovus doslej nikoli ni prenehal sledil svojemu prvotnemu cilju in pomaga poenostaviti naše vsakdanje življenje; Rovus – enostavnejše življenje

2005

Rojstvo blagovne znamke Rovus

2006

Razvit in predstavljen prvi izdelek - sesalnik Rovus Aqua Power

2008

Lansiranje parnega likalnika je prineslo nov trend na trgu, vertikalno likanje

2014

Nova linija Bluepower G1

2016

Lansiranje uspešnice: Rovus Spray Mop

2017

Lansiranje uspešnice: Rovus Handy heater

2018

Lansiranje uspešnice: Rovus Arctic Cooler

2019

Prihodnost obljublja celosten pristop k potrebam naših potrošnikov z raznolikimi izdelki